Images

Nieuwsbrief tips

Een digitale nieuwsbrief is een manier om je doelgroep op de hoogte te houden van de ontwikkelingen binnen je bedrijf of binnen het vakgebied of branche. Vele mensen zijn geabonneerd op dergelijke nieuwsbrieven die ze via de mail ontvangen. Dit zijn niet alleen nieuwsbrieven die ze graag willen hebben maar ook nieuwsbrieven van bedrijven waar ze ooit eens iets bij aangevinkt hebben. Ook nieuwsbrieven over bijvoorbeeld favoriete artiesten, nieuwe recepten of productinformatie komen vaak voorbij.

Nieuwe regels bij het versturen van nieuwsbrieven

Er zijn dus veel mensen die nieuwsbrieven ontvangen waar zij helemaal geen interesse in hebben. Tegenwoordig is het zo geregeld dat er verplicht in een digitale nieuwsbrief een afmeldknop moet staan. Velen hebben de weg naar deze knop nog niet gevonden want het blijft zoeken in het mailtje waar deze staat. Toch is dit al een grote stap voorwaarts.

Waarom een nieuwsbrief versturen?

Het op de hoogte blijven van bepaalde nieuwe aanbiedingen, handige weetjes, nieuwe producten, product beschrijvingen en nieuwe diensten zijn toch voor velen de grootste reden om zich aan te melden voor een nieuwsbrief.  Een goede reden dus om als bedrijf  een nieuwsbrief te versturen! Zo worden zij op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en worden ze bij iedere nieuwsbrief weer herinnerd aan jouw bedrijf. Top-of-mind dus, en dat is wat we willen!